Zijnsoriëntatie / School voor Zijnsoriëntatie

www.schoolvoorzijnsorientatie.nl

De school voor Zijnsoriëntatie, aan de Doelenstraat in Utrecht, is het officiële landelijke opleidingsinstituut voor Zijnsoriëntatie. De school is opgericht door Hans Knibbe, grondlegger van Zijnsoriëntatie. De school hecht grote waarde aan kwaliteit, betrouwbaarheid en transparantie. Zij beschikt daarom over een klachtenprocedure en een beroepscode voor leraren en trainers. Deze zijn aan te vragen bij het secretariaat van de school. Activiteiten van de school zijn te herkennen aan dit (kwaliteits)beeldmerk.

Volg de school voor Zijnsoriëntatie ook op:

Beroepsvereniging voor Zijnsgeoriënteerde begeleiders en coaches

www.beroepsverenigingzijnsorientatie.nl

De Beroepsvereniging van Zijnsgeoriënteerde begeleiders en -coaches (BvZB) bewaakt de deskundige uitoefening en verantwoorde toepassing van de Zijnsgeoriënteerde begeleiding. Op de website van de Beroepsvereniging vindt u een lijst met geregistreerde begeleiders en coaches in Nederland en België. Geregistreerde Zijnsgeoriënteerde begeleiders zijn te herkennen aan dit (kwaliteits) beeldmerk.

Goede doelen

www.goededoelen.nl

Alles over geven aan erkende goede doelen.