Uitgeverij

Stichting Zijnsorientatie is uitgever en verkoper van Zijnsgeoriënteerde publicaties. U vindt alle publicaties terug in de nieuwe (web)winkel!

Het bestellen van publicaties is via deze webwinkel heel eenvoudig. En met behulp van Ideal kunnen wij u nu ook betaalgemak bieden.

In de webwinkel vindt u een prachtig overzicht van alle publicaties bij elkaar. U kunt zelf kiezen of u een overzicht met afbeeldingen wilt of overzicht per lijst. Om het u zo makkelijk mogelijk te maken, hebben we de publicaties ondergebracht in verschillende rubrieken. Hieronder staan deze rubrieken beschreven. In de winkel vindt u deze rubrieken in de paarse navigatiebalk.

Winkel

Uitgelicht

Hieronder staan alle boeken uit het verkoopfonds van Stichting Zijnsoriëntatie. Een aantal van deze boeken zijn uitgegeven door Stichting Zijnsoriëntatie; een aantal door externe uitgeverijen. Al deze boeken zijn verkrijgbaar via de stichting.

Publicaties Stichting

In deze categorie vindt u alle publicaties (boeken, DVD, kaartensets) die door Stichting Zijnsoriëntatie zijn uitgegeven. Via deze categorie vindt u ook de laatste Cirkel.

Publicaties Servire

Uitgeverij Servire heeft de belangrijke Zijnsgeoriënteerde standaardwerken van Hans Knibbe uitgegeven, evenals de boeken van Paula van Lammeren en Rianne van Rijsewijk. Vanwege hun grote waarde binnen het Zijnsgeoriënteerde gedachtegoed heeft de stichting deze publicaties opgenomen in haar verkoopfonds.

Overige publicaties

Naast publicaties van de stichting, Hans Knibbe en/of stafleden zijn er ook Zijnsgeoriënteerde begeleiders die boeken uitgebracht hebben. De publicatie(s) die de stichting eveneens in haar verkoopfonds heeft opgenomen, staan in deze rubriek.

Kaartensets

Hoewel de kaartensets ook in het overzicht van alle publicaties staan, worden ze hier extra uitgelicht.

DVD

Stichting Zijnsoriëntie een DVD uitgegeven met Hans Knibbe en studenten. Twee verkorte filmpjes uit deze DVD zijn gepubliceerd op YouTube. Via de pagina in de media kunt u deze filmpjes bekijken. De complete registratie staat op DVD en is via deze rubriek te vinden.

Cirkels als drukwerk

Hier vindt u alle Cirkels die nog als gedrukte versie verkrijgbaar zijn. Informatie over dit blad leest u hier. Het complete overzicht met de inhoudsopgaven van alle Cirkels is eveneens op deze website opgenomen.

Cirkel als pdf

Hier staan alle oudere Cirkels. Via de winkel kunt u ze downloaden als pdf.

Wij wensen u veel lees- en/of kijkplezier met deze Zijnsgeoriënteerde publicaties. En uiteraard: veel inspiratie!