Tijdschrift de Cirkel

De Cirkel is het halfjaarlijkse Zijnsgeoriënteerde tijdschrift. Elk nummer bevat ruim honderd pagina’s met verdiepende informatie over de ontwikkeling van de visie en de methoden om de visie vorm te geven in ons dagelijkse leven. Hans Knibbe, de grondlegger van het gedachtegoed, studenten en andere geïnteresseerden schrijven over hun inzichten en ervaringen. Zo zijn scripties waarmee de opleiding aan de school voor Zijnsoriëntatie wordt afgesloten vaak een basis voor inspirerende artikelen.

De Cirkel bestaat inmiddels ruim 20 jaar (Cirkel 1 verscheen op 1 november 1990) en verschijnt in een oplage van 1000 exemplaren.

Prijzen

Abonnement: € 30,00 per jaar (voor 2 nummers, incl. verzendkosten)
Losse nummers: € 17,50 (excl. verzendkosten)

U kunt de Cirkel bestellen via de winkel.
Klik hier om de abonnementsvoorwaarden in te zien.

Aanbiedingen oude(re) nummers

Cirkels: t/m Nr. 33
Prijs per stuk: € 2,50

Cirkels: 34 t/m 42
Prijs per stuk: € 7,50

Cirkels: 44 t/m 49
Prijs per stuk: € 15,-

U kunt deze nummers bestellen via de winkel.

Cirkels op pdf

De vraag naar (ook de oudere) Cirkels blijft groot, al zijn verschillende jaargangen allang uitverkocht. Om toch aan de vraag te kunnen voldoen, en ook het oudere materiaal beschikbaar te stellen, heeft Stichting Zijnsoriëntatie alle Cirkels gedigitaliseerd. Deze oudere nummers zijn nu te downloaden via de winkel. Gezien de kosten die de stichting hierin geïnvesteerd heeft, wordt een bijdrage van € 2,50 per te downloaden nummer gevraagd.

Inhoudsopgaven

De inhoudsopgaven van alle Cirkels zijn in een overzicht geplaatst op deze website. Zo vindt u eenvoudig artikelen die voor u interessant zijn.