Bestuur Stichting Zijnsoriëntatie

Graag stellen we het bestuur van Stichting Zijnsoriëntatie aan je voor.

Het bestuur van Stichting Zijnsoriëntatie bestaat uit (vlnr):

• Charles v/d Peppel (lid)
  • Dorothea van der Sar (voorzitter)
  • Mariska Denayere (adviseur)
  • Helen van Reenen (lid)
  • Brigitte Baake (penningmeester)
  • Josje Henkelman (secretaris)

Het bestuur van Stichting Zijnsoriëntatie wordt ondersteund door het secretariaat van de school voor Zijnsoriëntatie. Mariska Denayere neemt namens de school voor Zijnsoriëntatie deel aan de vergaderingen van de stichting.

Contact

U kunt uw vragen bij voorkeur per mail aan het bestuur stellen via: stichting@zijnsorientatie.nl
Via het secretariaat van de school voor Zijnsoriëntatie kunt u een afspraak maken met een van de bestuursleden. Het secretariaat is geopend van dinsdag en vrijdag tussen 9.00 uur en 13.00 uur.

Adresgegevens

Stichting Zijnsoriëntatie
Doelenstraat 42
3512 XJ Utrecht