Herziene uitgave van De tempel van de relatie

‘De tempel van de relatie’ is de afgelopen maanden grondig geredigeerd en wordt opnieuw uitgegeven. Tevens krijgt het boek een nieuwe vormgeving, met een mooie omslag van Trui Punt. In dit boek geeft Hans Knibbe een Zijnsgeoriënteerde visie op de partnerrelatie. De relatiedynamiek wordt op diepgaande en inspirerende wijze belicht. Het boek nodigt uit tot een inspirerende partnerrelatie, waarin beide partners als vrije en liefdevolle volwassenen tot bloei kunnen komen.

Boekpresentatie ‘Zitten in Zijn’ 16 februari 2020

De Stichting Zijnsoriëntatie nodigt je van harte uit om aanwezig te zijn bij de feestelijke boekpresentatie van het nieuwste boek van Hans Knibbe: Zitten in Zijn, de kunst van meditatie. We zijn blij met dit nieuwe boek, dat een neerslag is van veertig jaar beoefening, theorievorming en vormgeving van Zijnsgeoriënteerde meditatie. Programma Korte lezing van

Herziene uitgave van De tempel van de relatie