Afscheid bestuursleden

Op 10 augustus hebben Bas Dane en Margreet van Hensbergen afscheid genomen van het bestuur van Stichting Zijnsoriëntatie. Met tomeloze inzet en energie hebben zij zich jarenlang ingezet om de doelen van Stichting Zijnsoriëntatie te verwezenlijken.

Bas Dane was als voorzitter het vertrouwde gezicht van de stichting, Margreet van Hensbergen heeft jarenlang de taak van penningmeester op zich genomen. De stichting is enorm dankbaar voor wat Bas en Margreet in de afgelopen jaren gerealiseerd hebben – en dat is veel!

Hun taken worden vanaf nu overgenomen door de zittende bestuursleden. Saskia Ouwehand neemt de rol van penningmeester op naast haar rol als secretaris. Gert-Jaap Ruisendaal is de nieuwe voorzitter van het bestuur.