Lezing Hans Knibbe – 21 mei 2017

Thema: Gezonde Zelfliefde

Hans Knibbe geeft op zondag 21 mei in de Marnixzaal (Utrechts Centrum voor de Kunsten aan het Domplein) een lezing over Gezonde Zelfliefde. Deze lezing wordt georganiseerd door Stichting Zijnsoriëntatie i.s.m. de school voor Zijnsoriëntatie. De toegang bedraagt € 10,- per persoon.

De afgelopen jaren heeft het thema ‘Gezonde Zelfliefde’ centraal gestaan in de school voor Zijnsoriëntatie. Eenvoudig  gezegd gaat gezonde Zelfliefde over de kunst jezelf lief te hebben. Dat blijkt een ware kunst, want bewust en onbewust zijn we vaak niet liefdevol naar onszelf. Ongemerkt en chronisch herhalen we oude patronen die geen ruimte laten aan zelfzorg, aan liefde. En dat terwijl liefde onze emotionele voeding is én onze spirituele essentie. Jouw aard ís liefde.

Tijdens de lezing legt Hans Knibbe uit hoe gezonde zelfliefde resoneert met jouw verlichte aard. Hij laat zien hoe je door Zijnsoriëntatie de liefdevolheid van je vrije aard sterker kunt laten worden, hoe je jouw basale goedheid kunt leven. Zo schep je een gevoelsklimaat in jou dat blijvend liefdevoller is.

Na de pauze is er volop gelegenheid om vragen te stellen aan Hans Knibbe over Gezonde Zelfliefde. Hans Knibbe gaat daarbij graag in dialoog met de aanwezigen.

Direct aanmelden

Lezingen van Hans Knibbe zijn meestal volgeboekt. Meld je dus tijdig aan!

Filmopnames

Tijdens deze lezing worden er professionele filmopnames gemaakt voor de school voor Zijnsoriëntatie. Wij vinden het belangrijk Zijnsoriëntatie uit te dragen, zoveel mogelijk mensen de gelegenheid bieden om kennis te maken met Zijnsoriëntatie als pad van Verlichte Levenskunst. Fragmenten van deze opnames zullen dan ook via onze website en social media worden gedeeld. Zie bijvoorbeeld het YouTube-kanaal Zijnoriëntatie.
Een deel van het opgenomen filmmateriaal wordt ook gebruikt als materiaal bij de cursus Gezonde Zelfliefde die in september 2017 opnieuw van start gaat aan de school voor Zijnsoriëntatie en bij Zijnsgeoriënteerde begeleiders in de verschillende regio’s vanuit de Beroepsvereniging van Zijnsgeoriënteerde Begeleiders (BvZB).

Praktische informatie

Lezing Hans Knibbe in Utrecht

Datum: zondag 21 mei 2017
Tijd: van 14.00 – 16.15 uur (de zaal is geopend vanaf 13.30 uur)