Nieuw bestuurslid

Sinds 1 november 2012 is het bestuur van Stichting Zijnsoriëntatie aangevuld met Ton Bogers. Hij neemt binnen het bestuur de rol van penningmeester op zich. Sinds september 2007 loopt Ton Bogers het Zijnsgeoriënteerde pad. Zijn liefde voor de visie laat hij nu ook door zijn werk voor de stichting zien.

“Na enkele jaren boeddhistische literatuur gelezen te hebben, ben ik via een vriendin met Zijnsoriëntatie in contact gekomen (sept 2007). Hier kreeg ik meteen het gevoel: “daar kan ik echt wat mee, dit geeft handen en voeten om wat ik lees ook toe te passen in het dagelijkse leven. Nu, 5 jaar later heb ik de 3-jarige Zijnstraining-1 gevolgd en ben aan mijn 3e jaar Zijnspad begonnen. Ik weet nu dat dit echt mijn ‘pad’ is wat ik nog voor vele jaren hoop te volgen.”

Als bestuur zijn wij blij dat Ton onze geledingen komt versterkingen.