Nieuw boek Hans Knibbe

O-Zie je bent al vrijWij zijn bijzonder trots op het nieuwe boek van Hans Knibbe over non-dualiteit, geititeld: Zie, je bent al vrij! In dit boek geeft Hans Knibbe een precieze en heldere schets van een non-duaal pad. Het boek wordt uitgegeven door Asoka in coproductie met Stichting Zijnsoriëntatie en verschijnt in november 2014!

Zie, je bent al vrij! – schets van een non-duaal pad

Ken je momenten van geluk, van door niets veroorzaakte vrijheid en heelheid? Wil je dit graag beter begrijpen en een grotere plaats in je leven geven zonder daarbij ‘oosters’ te worden? Dan biedt de originele en moderne Zijnsgeoriënteerde benadering van Hans Knibbe je daartoe een schat aan inzicht en methodes. Hans Knibbe is erin geslaagd zijn scholing als psycholoog en zijn toewijding aan Dzogchen samen te smeden tot een toegankelijk en praktisch pad van verlichte levenskunst.

In dit boek concentreert Knibbe zich op de herkenning van de vrije, non-duale grond van ons wezen en laat hij zien hoe we deze herkenning kunnen laten voortduren in ons dagelijks leven. Dit boek heeft de potentie om jouw verlichte aard tot leven te wekken tijdens het lezen, zodat je van binnenuit snapt wat er aangeduid wordt. Het is in die zin zowel een studie- als een meditatie/inspiratieboek.

Ton Lathouwers over dit boek:

“Meer dan veertig jaar geleden las ik een regel die mij sindsdien is bijgebleven als een van de meest indrukwekkende getuigenissen over het bestaan. Het is deze tekst die in me opkwam bij het lezen van dit boek. Een groter compliment kan ik de auteur niet geven. […] Dit is een boek dat niet alleen gelezen maar vooral geleefd moet worden.”

Nico Tydeman over dit boek:

“Is waarachtig geluk mogelijk? In dit boek beantwoordt Hans Knibbe zonder aarzeling deze vraag bevestigend. Hij wijst de richting: ga de weg van non-dualiteit. Een helder, zeer leesbaar boek over een lastig onderwerp. Het gaat over de kern van spiritualiteit.”

Wees er snel bij!

Je kunt ‘Zie, je bent al vrij!’ van Hans Knibbe bestellen voor € 19,90 (exclusief verzendkosten. Je ontvangt jouw exemplaar direct na verschijning. Bestel nu direct en je hebt dit boek als één van de eersten in huis.