Boekpresentatie ‘Zitten in Zijn’ 16 februari 2020

De Stichting Zijnsoriëntatie nodigt je van harte uit om aanwezig te zijn bij de feestelijke boekpresentatie van het nieuwste boek van Hans Knibbe: Zitten in Zijn, de kunst van meditatie.
We zijn blij met dit nieuwe boek, dat een neerslag is van veertig jaar beoefening, theorievorming en vormgeving van Zijnsgeoriënteerde meditatie.

• Korte lezing van Hans Knibbe over zijn nieuwste boek.
  • Bijdrage van Gerolf T’ Hooft (uitgever Asoka) en Frances Nijssen (leraar in Unity and Duality en groepsleider Jewel Heart), zij vertellen over wat hen in het boek aanspreekt.
  • Driegesprek van de gasten en Hans Knibbe over enkele belangrijke thema’s in het boek.
  • Introductie van enkele videofragmenten door Famke van Halteren. Te zien is hoe Hans Knibbe zijn meditatie instructies geeft aan een groep studenten.
  • Informatie over de recent ontwikkelde cursus Zijnsgeoriënteerde meditatie door Paula van de Ven. Deze cursus zal in het najaar 2020 landelijk aangeboden worden en sluit geheel aan bij de opzet van het nieuwe boek Zitten in Zijn.

We sluiten de middag feestelijk af met muziek, een hapje en een drankje. Er is dan gelegenheid om het boek te kopen en te laten signeren.

De boekpresentatie vindt plaats op 16 februari in de Woudkapel, Beethovenlaan 21, 3723 JJ in Bilthoven van 14.30 tot 17.30 uur (zaal open vanaf 14.00 uur).

De kosten voor deze middag bedragen € 10,-.

De Woudkapel is op 25 minuten loopafstand van station Bilthoven. NS fietsen zijn op het station aanwezig. Parkeren is gratis in de Beethovenlaan en in de omgeving.

Bestel nu jouw exemplaar!

Wil jij dit nieuwe boek in huis hebben, bestel dan snel een exemplaar (€ 24,95).

Door het boek via de Stichting Zijnsoriëntatie te kopen ondersteun je de Stichting.

Klik hier om het boek te bestellen.

Graag tot ziens!

Met hartelijke groeten,