Uitgeverij

Stichting Zijnsorientatie is uitgever en verkoper van Zijnsgeoriënteerde publicaties. U vindt alle publicaties terug in de webwinkel! Een aantal publicaties is kosteloos te downloaden uit De Schatkamer. Deze rubriek is in ontwikkeling. Op de pagina boeken vindt u een overzicht van de boeken van Hans Knibbe.

In de webwinkel vindt u alle boeken uit het verkoopfonds van Stichting Zijnsoriëntatie. Een aantal van deze boeken zijn uitgegeven door Stichting Zijnsoriëntatie; een aantal door externe uitgeverijen. Al deze boeken zijn verkrijgbaar via de stichting.

U treft in de webwinkel aan:

Filmpjes op You Tube

Stichting Zijnsoriëntie filmpjes uitgegeven met Hans Knibbe en studenten. Deze zijn gepubliceerd op YouTube. Via de pagina in de media kunt u deze filmpjes bekijken.

De audiofiles, ingesproken door Hans Knibbe, behorende bij het boek ‘Meditatie in Beweging’ vindt u op de pagina audio meditatie in beweging

Wij wensen u veel lees- en/of kijkplezier met deze Zijnsgeoriënteerde publicaties, en uiteraard: veel inspiratie!