Uitnodiging feestelijke boekpresentatie 26 september 2021

Stichting Zijnsoriëntatie nodigt je van harte uit om aanwezig te zijn bij de feestelijke boekpresentatie van de Nederlandse vertaling van het meesterwerk van de Dzogchen yogi Longchen Rabjam.

Zo’n zes jaar geleden is een Dzogchen studiegroep onder leiding van Hans Knibbe begonnen het boek ‘Een schatkist van overdracht door geschriften’ uit het Engels te vertalen en al doende de teksten te doorgronden. Daan Goedhart heeft het vervolgens op zich genomen om het gehele boek te vertalen.

Het vervult ons met grote vreugde dat dit hoogtepunt in de Dzogchen literatuur in het Nederlands verschijnt, waardoor nu ook Nederlandstaligen gemakkelijker toegang krijgen tot de rijkdom van deze teksten.

De boekpresentatie vindt op 26 september vanaf 14.30 uur plaats in de Nicolaïkerk te Utrecht.