Entree

• weergaven

Zie, je bent al vrij! | Hans Knibbe

€19,90

Dit boek van Hans Knibbe over non-dualiteit is zeer goed ontvangen. In november 2014 is de eerste oplage verschenen, inmiddels is er al een 4e druk (2017). 'Zie, je bent al vrij!' is uitgegeven door Asoka in samenwerking met Stichting Zijnsoriëntatie.

De volmaakte staat (pdf) | Hans Knibbe

€7,50

Dit boek is gebaseerd op het transcript van een drieweekse retraite in Schotland. Tijdens deze retraite werd ‘het Juwelenschip’ van Longchenpa bestudeerd.

de Cirkel | Jaarabonnement

€30,00

Het halfjaarlijkse Zijnsgeoriënteerde tijdschrift over de visie, ontwikkelingen en methoden om de visie vorm te geven. Met bijdragen van Hans Knibbe, stafleden, studenten en/of oud-studenten over hun inzichten en ervaringen.

DVD Zijnsoriëntatie in beeld | Hans Knibbe

€9,95

U bespaart 50%

De complete registratie van filmopnames waarin Hans Knibbe samen met een groep studenten enkele werkvormen en principes van Zijnsoriëntatie demonstreert.

ZIJN inspiratiekaarten | Hans Knibbe

€10,00

U bespaart 33%

Laat je elke dag opnieuw inspireren door de prachtige, korte spreuken van Hans Knibbe.

Zitten in Zijn | Hans Knibbe

€15,00

U bespaart 40%

Een Zijnsgeoriënteerde meditatieset, toegesneden op de kunst van het meditatief zitten. De meditatiekaarten zijn een herinnering aan jouw altijd al verlichte geest.

De Tempel van de Relatie | Hans Knibbe

€19,50

Een Zijnsgeoriënteerde visie op de partnerrelatie, waarin de relatiedynamiek op diepgaande en inspirerende wijze belicht wordt. Voor een inspirerende partnerrelatie waarin beide partners als vrije en liefdevolle volwassenen tot bloei kunnen komen.

Meditatie in Beweging | Hans Knibbe

€19,50

Meditatie in Beweging is nu uitgebracht in een tweede en herziene druk (pod). De dagelijkse beoefening van meditatie en lichaamswerk is een integraal onderdeel van de Zijnsgeoriënteerde levenskunst. Dit boek biedt hiervoor een handreiking, om jezelf krachtig te begeleiden naar de rijkdom, schoonheid en openheid van Zijn.

Zijn en Worden | Hans Knibbe

€19,99

De opvolger van ‘Rusten in Zijn’. Voor zowel studenten, cliënten als begeleiders is dit inspirerende boek even onmisbaar als ‘Rusten in Zijn’.

Rusten in Zijn | Hans Knibbe

€19,99

Maak kennis met de Zijnsgeoriënteerde visie en werkwijze in dit standaardwerk. In Zijnsoriëntatie zijn spirituele en dieptepsychologische inzichten en methodengeïntegreerd tot een moderne, westerse levenskunst.

Handboek Zijnsoriëntatie| Hans Knibbe

€60,00

U bespaart 20%

Het uitvoerige naslagwerk over de visie, de uitgangspunten en de methoden/structuren.

De heilige blik | Hans Knibbe

€12,00

Een gebonden bewerking van het transcript van de zomerworkshop ‘De ogen van de Boeddha’. Een goede introductie in het niet-duale bewustzijn en manieren om deze staat te herinneren.