Overzicht Uitgeverij

Stichting Zijnsorientatie is uitgever en verkoper van Zijnsgeoriënteerde publicaties als boeken, artikelen en kaartensets. U vindt alle publicaties terug in de webwinkel. Een aantal artikelen is kosteloos te downloaden vanuit het kenniscentrum.  Op de pagina boeken vindt u een overzicht van de boeken van Hans Knibbe.  Een aantal van deze boeken die de stichting aanbiedt is uitgegeven door Stichting Zijnsoriëntatie; een aantal door externe uitgeverijen.

U treft in de webwinkel aan:

• Boeken & Kaartensets
    Op de pagina boeken vindt u een overzicht van de boeken van Hans Knibbe.
  • Tijdschrift Zijn
    In de winkel neemt u uw abonnement af. Informatie over dit blad en het abonnement leest u hier. Het complete overzicht met de inhoudsopgaven van alle Cirkels is eveneens in op de stichtingswebsite opgenomen.
  • Kosteloze downloads
    Deze rubriek is in ontwikkeling en correspondeert met de vrij te downloaden artikelen vanuit het kenniscentrum.

Beeld- en geluidsopnames.

Stichting Zijnsoriëntie heeft filmpjes uitgegeven met Hans Knibbe en studenten. Deze zijn gepubliceerd op YouTube en hier vindbaar. Op dit kanaal treft u ook opnames die door de School voor Zijnsoriëntatie gemaakt zijn aan.
Via de pagina in de media kunt u filmpjes (en geschreven publicaties) bekijken die door derden zijn opgenomen en uitgegeven.
De audiofiles, ingesproken door Hans Knibbe, behorende bij het boek ‘Meditatie in Beweging’, vindt u op de pagina audio meditatie in beweging.