Giften

Giften, schenkingen en legaten

Voor het uitgeven van boeken, het bekendheid geven aan het gedachtegoed van Hans Knibbe middels lezingen en workshops en het doen van onderzoek is veel geld nodig. Zonder uw bijdrage kunnen deze doelstellingen niet goed verwezenlijkt worden! Daarom nodigen wij u uit, als u de Zijnsoriëntatie een warm hart toedraagt, de stichting financieel te ondersteunen met een (jaarlijkse) donatie, schenking of legaat. Mocht u bij willen dragen aan een speciaal doel, verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

De stichting Zijnsoriëntatie is een erkende ‘algemeen nut beogende instelling’, waardoor giften fiscaal aftrekbaar zijn. Zo kan het aantrekkelijk zijn vijf opeenvolgende jaren te schenken. Er zijn diverse websites die u over giften aan goede doelen kunnen informeren (zie o.a. www.goededoelen.nl). Mocht u hierover vragen aan de stichting hebben, dan kunt u via het secretariaat contact opnemen met een van de bestuursleden. Op aanvraag is een financieel jaarverslag beschikbaar.

Wilt u een financiële bijdrage leveren?

U kunt uw gift aan Stichting Zijnsoriëntatie overmaken naar:

Stichting Zijnsoriëntatie
IBAN: NL27INGB00007064 70