Zijnsoriëntatie / School voor Zijnsoriëntatie

www.schoolvoorzijnsorientatie.nl

De school voor Zijnsoriëntatie, aan de Doelenstraat in Utrecht, is het officiële landelijke opleidingsinstituut voor Zijnsoriëntatie. De school is opgericht door Hans Knibbe, grondlegger van Zijnsoriëntatie. De school hecht grote waarde aan kwaliteit, betrouwbaarheid en transparantie. Zij beschikt daarom over een klachtenprocedure en een beroepscode voor leraren en trainers. Deze zijn aan te vragen bij het secretariaat van de school. Activiteiten van de school zijn te herkennen aan dit (kwaliteits)beeldmerk.

Volg de school voor Zijnsoriëntatie ook op Facebook.

Beroepsvereniging van Leraren Zijnsoriëntatie

www.bvzb.nl

De Beroepsvereniging van Leraren Zijnsoriëntatie bewaakt de deskundige uitoefening en verantwoorde toepassing van de Zijnsgeoriënteerde begeleiding. Op de website van de Beroepsvereniging vindt u een lijst met geregistreerde Leraren in Nederland en België. Geregistreerde Leraren Zijnsgeoriënteerde zijn te herkennen aan dit (kwaliteits) beeldmerk.

Zijnskring.

www.zijnskring.nl

Deze website is bedoeld voor leden van de Zijnskring én voor studenten van de school voor Zijnsoriëntatie. De Zijnskring is voor studenten die minimaal de driejarige Zijnstraining hebben afgerond en die diepgaand een vervolg willen geven aan hun Zijnsgeoriënteerde pad.

Goede doelen

www.goededoelen.nl

Alles over geven aan erkende goede doelen.