Het bestuur van Stichting Zijnsoriëntatie bestaat uit:

Marjolein Peters (voorzitter)

Mirjam Oostendorp (penningmeester)

Jacco Farla (secretaris)

Het bestuur van Stichting Zijnsoriëntatie wordt ondersteund door het secretariaat van de school voor Zijnsoriëntatie. Famke van Halteren neemt, op uitnodiging en tenminste 1 maal per jaar, namens de school voor Zijnsoriëntatie deel aan de vergaderingen van de stichting.

Contact

U kunt uw vragen bij voorkeur per mail aan het bestuur stellen via: stichting@zijnsorientatie.nl
Via het secretariaat van de school voor Zijnsoriëntatie kunt u een afspraak maken met een van de bestuursleden. Het secretariaat is geopend en telefonisch bereikbaar via 030 2316513 van dinsdag tot en met  vrijdag tussen 9.00 uur en 13.00 uur

Stichting Zijnsoriëntatie staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, inschrijvingsnummer: 41185311.