Bestuur Stichting Zijnsoriëntatie

Bestuur St. Zijnsoriëntatie

Zie hier het bestuur van Stichting Zijnsoriëntatie:

– Peter de Jong (lid)
– Mariska Denayere (adv.)
– Maarten van Dijk (vz.)
– Josje Henkelman (secr.)
– Ton Bogers (penn.)
– Charles v/d Peppel (lid)

Komende activiteiten

De stichting wil actief bijdragen om het Zijnsgeoriënteerde gedachtegoed te verspreiden. Daarom zet de stichting zich in om activiteiten te organiseren én om bij te dragen aan projecten die door alle Zijnsgeoriënteerde holons gezamenlijk uitgewerkt worden. De komende maanden richten wij ons op:

• Gemeenschapsdag op zondag 28 juni. Tijdens deze dag presenteren we wie wij zijn als stichting, waar we voor staan en op welke wijze wij de Zijnsvisie uitdragen.
  • Thema: gezonde zelfliefde. In februari heeft de eerste holondag plaatsgevonden, een bijeenkomst van alle besturen van Zijnsgeoriënteerde holons. Tijdens deze dag hebben we onze intentie uitgesproken om per holon projecten/activiteiten op te zetten rond het thema ‘gezonde zelfliefde’. De komende maanden werken we uit hoe wij dit als stichting vorm gaan geven.
  • Lezing door Hans Knibbe. In september organiseren wij wederom een lezing van Hans Knibbe.

Vrijwilligers gezocht

In november 2015 zullen Maarten van Dijk en Ton Bogers aftreden als bestuurslid. Daarmee zijn er twee vacatures binnen het bestuur van Stichting Zijnsoriëntatie. Bovendien is de stichting op zoek naar mensen die vrijwillig mee willen werken aan bijvoorbeeld: evenementen/lezingen, audiobestanden (Luister ZO!), e-books, Schatkamer en fondsenwerving. Wil jij graag in je vrije tijd een geïnspireerde bijdrage leveren? Wil jij de Zijnsvisie uitdragen? Vind jij het leuk om binnen uitdagende projecten samen te werken met Zijnsgenoten? Neem dan graag (vrijblijvend) contact op met Maarten van Dijk.