‘Zitten in Zijn’ en recensie in InZicht

In het tijdschrift InZicht (Jaargang 22 – 2.2020) is een zeer lovende recensie over ‘Zitten in Zijn’ verschenen, waarvan wij hier alvast graag een stukje met jullie delen:

“Nergens hebben we ooit een meer doorleefde en evocatieve beschrijving mogen lezen van wat de uiteindelijke realisatie van onze ware zijnsaard is en hoe het is om te verwijlen in de on-afgeleide non-meditatie. Dit lezen is intens geraakt worden en genieten! Dit is niet het zoveelste meditatieboek(je) dat maar wat napraat. Hier is meditatie naadloos geïntegreerd in de drie perspectieven van een non-duaal pad.”

Lees hier de hele recensie met een eigen weergave van het boek door Guy Vandeput.

In dit boek brengt Hans de diverse meditatievormen die we in Zijnsoriëntatie beoefenen in een heldere opbouw bijeen. Iedere meditatievorm wordt precies beschreven, met uitgebreide aanwijzingen en bespreking van de achterliggende principes. Het geeft je grondige kennis en is heel behulpzaam en verdiepend bij de dagelijkse beoefening. Klik hier om het boek te bestellen.