Abonnement op de Cirkel

Het tijdschrift over Zijnsoriëntatie

Ben je geïnspireerd door Zijnsoriëntatie?
Neem dan een abonnement op de Cirkel!

In de Cirkel vind je inspirerende artikelen waarin spiritualiteit en psychologie samenkomen én die inzicht geven in hoe je deze visie in je dagelijks leven kunt vormgeven.

Het tijdschrift de Cirkel bestaat al sinds 1990.

In elk nummer vind je:

• Verdiepend artikel van Hans Knibbe
  • Boeiende interviews
  • Artikelen van auteurs uit de Zijnsgeoriënteerde gemeenschap en aanverwante richtingen over het pad van verlichte levenskunst
  • Recensies van nieuwe boeken
  • Prikkelende columns

Als abonnee krijg je twee keer per jaar de Cirkel thuisbezorgd én draag je bij aan het werk van de Stichting Zijnsoriëntatie!

Cirkel 57

De eerstvolgende Cirkel (nr. 57) komt nog voor de Kerst uit. Het thema van dit nummer is: de leraar – een boeiend en rijk onderwerp dat veelomvattend is en dat eigenlijk ook altijd over onszelf gaat. In Cirkel 57 komt het thema ‘de leraar’ tot uitdrukking in o.a. de volgende artikelen:

• ‘Calling the Lama from afar’ (Dudjom Rinpoche) is een spontaan lied van realisatie waarmee Hans Knibbe zich diep verbonden voelt. In dit artikel legt hij de tekst uit; een ontroerende inwijding in onze altijd al verlichte aard aan de hand van de leraar.
  • Een interview met Iene van Oijen: de leraar van de lerarenopleiding én een van de belangrijkste drijvende krachten achter de school voor Zijnsoriëntatie.
  • Een artikel over ‘de relatie met de leraar’, geschreven door Marianne de Soet en Wilma Zwart naar aanleiding van een Studiedag over dit thema.
  • Hoofdartikel: Een verhelderende uiteenzetting van Hans Knibbe over de overeenkomsten en verschillen als het gaat om het omgaan met geheime leringen in Dzogchen en in Zijnsoriëntatie.

Abonnement

Je kunt de Cirkel bestellen via de webwinkel van Stichting Zijnsoriëntatie, waar je ook de abonnementsvoorwaarden kunt inzien.
Abonnement: € 30,00 per jaar (voor 2 nummers, incl. verzendkosten)
Losse nummers: € 17,50 (excl. verzendkosten)

Neem nu een jaarabonnement op de Cirkel!