De Schatkamer

Afbeelding schatkamerDe Schatkamer is een nieuw project van Stichting Zijnsoriëntatie. Er is een enorme Rijkdom aan Zijnsgeoriënteerde artikelen, transcripten, papers, scripties en Cirkel-artikelen. De stichting wil deze schat aan materiaal toegankelijk maken voor een groter publiek door deze online beschikbaar te stellen. Voordat deze  publicaties online uitgebracht kunnen worden, is eerst een redactieslag nodig.

Nieuwe werkgroep

Om dit project te realiseren is Stichting Zijnsoriëntatie op zoek naar mensen die deel willen nemen aan de nieuwe werkgroep ‘redactie van De Schatkamer’. Deze redactieleden geven samen vorm aan de Schatkamer.

Waarom is dit iets voor jou?

Heb je een verlangen om met je ervaring met het Zijnsgeoriënteerde gedachtegoed invulling te geven aan het wereldkundig maken van de visie? Dat kan door artikelen te schrijven of te bewerken, zodat deze voor een breder publiek toegankelijk zijn. Hiervoor breng je jezelf mee. Iedereen staat het vrij om een eigen thema of onderwerp te kiezen. Door iets te kiezen dat dichtbij ligt, kun je redelijk comfortabel aan het werk. Hierdoor worden de artikelen alleen maar meer begeesterd ofwel geïnspireerd.
Schroom niet en probeer het in ieder geval voor een bepaalde periode. De zittende redactie ondersteunt je.

De taken zijn:

• Deelname aan redactie-overleg
  • Beoordelen en selecteren van bestaand materiaal (papers, scripties, Cirkel-artikelen, transcripten en overige artikelen
  • Bewerken van bestaand materiaal volgens redactieformule
  • Begeleiden van auteurs bij het aanpassen van het artikel voor online publicatie
  • Indienen van definitieve online artikel bij webmaster

Redactieleden:

• Je bent bekend met Zijnsoriëntatie. Je volgt een training aan de school of hebt deze afgerond (van Zijnstraining tot Begeleider/Coach tot de Kring).
  • Je kunt goed schrijven en/of redigeren
  • Je vindt het leuk om je in het Zijnsgeoriënteerde materiaal te verdiepen
  • Je vindt het een uitdaging om de Zijnsgeoriënteerde visie toegankelijk te maken voor een breed publiek

Informeer of meld je aan:

Wil je graag deelnemen aan deze redactie? Neem dan contact op met Mariska Denayère per mail of telefonisch op 033-4754195.
Je kunt per mail ook vragen of je voorbeeld kunt inzien.