Het nieuwe bestuur stelt zich voor

logo stichtingSinds de oproep in februari j.l. aan de Zijnsgeoriënteerde gemeenschap is het bestuur van Stichting Zijnsoriëntatie weer voltallig.
Het nieuwe Stichtingsbestuur bestaat sinds april 2014 uit:

Maarten van Dijk, voorzitter

Maarten heeft de Zijnstraining en het Zijnspad gevolgd (2005-2011). Hij is aansluitend twee jaar lid geweest van de Inspiratiekring en is bestuurslid sinds 2011. Zijn bijdrage bestaat o.a. uit bestuurlijke en leidinggevende expertise.

Ton Bogers, penningmeester

Ton loopt het Zijnsgeoriënteerde pad sinds september 2007. Na de driejarige Zijnstraining volgde hij drie jaar het Zijnspad. Vanuit zijn achtergrond als financieel interim manager beheert hij de ‘penningen’ en is het financiële en bedrijfsvoeringterrein zijn portefeuille.

Josje Henkelman, secretaris

Josje startte in 2007 met de Zijnstraining en volgde daarna het Zijnspad in 2010. In het schooljaar 2013-2014 volgde zij de 1e Perspectief Leergang en Padcoaching bij Hans Knibbe. Daarnaast volgde zij meerdere workshops en retraites. Josje wil zich graag opzetten om op allerlei manieren vorm te geven aan het gedachtegoed van Zijnsoriëntatie.

Michel van den Burg

Michel is vanaf 2004 verbonden aan de school voor Zijnsoriëntatie, eerst als student en vanaf 2012 als studentbegeleider. Hij heeft een eigen praktijk als coach/begeleider in Austerlitz. Als bestuurslid wil hij een bijdrage leveren om het Zijnsgeoriënteerde gedachtegoed voor een breder publiek toegankelijk te maken.

Peter de Jong

Peter is al 20 jaar in contact met het werk van de school voor Zijnsoriëntatie (begeleiding/training Ed Abeln). In 2013 heeft hij de driejarige Zijnstraining afgerond. Peter brengt zijn ervaring in op onder andere marketing, verkoop en uitgeverij om het ondernemende aspect van de stichting te versterken. Zowel innerlijke als uiterlijke aspecten van dit holon verdienen volgens hem de aandacht.